Oxucunu öz səmimiyyətinə ciddi-cəhdlə inandırmağa
(əslində, aldatmağa!) çalışdınsa, deməli, surroqatsan.
Çalışdınsa, deməli, səhvsən. Eyni işi teatrda …
Ədəbiyyatı müftəxorlar yuvasına çevirməkdə kim maraqlı idi?
Əsasən maarifçilik paradiqmasında inkişaf edən Azərbaycan dramaturgiyasının
ümumi axınında Kamal Abdullanın pyesi öz «başqalığını» əhəmiyyətli bir tərzdə bəyan edir:
qəhrəmanın yoxluq, fanilik astanasında öz məhrəm yaddaşının zaman və məkanında
meditasiyası prosesi özü özlüyündə tamamlanır, özü özünə kifayət edir və heç bir nəsihətanə
nəticənin mövcudluğu imkanını nəzərdə tutmur.
Zaman etibarı ilə pyesin fabulası məşhur kinik Menippin satiralarına gedib çıxır
və müasir yazıçının qələmi altında Şekspirin, Dostoyevskinin, J.Məmmədquluzadənin,
Borxesin «lənətlənmiş sualları»nı sublimasiya edir.
Rejissor olaraq sevgili dostum Kamal bəyin üç əsərini səhnələmişəm
(“Unutmağa kimsə yox” – Gənc Tamaşaçılar Teatrosunda; “Bir-iki bizimki…” – “YUĞ”da;
“Casus” – Milli Akademik Teatrosunda…), tələbə və şagirdlərim də tez-tez onun dramaturgiyasına üz tutur,
respublikanın bir neçə teatrolarından da xoş xəbərlər gəlir…
Martın 10-da Azərbaycan Milli Peşəkar Teatrının yaranmasından 142 il ötür.
Müəllifi olduğu “Yarımçıq əlyazma” romanının İtaliyada keçirilən təqdimat mərasimlərinə qatılan Kamal Abdulla dünya şöhrətli yazıçı Umberto Ekonun dəvəti ilə onunla evində görüşüb.